Автор Тема: Качество образования  (Прочитано 293 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн admin

  • Администратор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4911
  • Лайков: 185
  • Популярность сообщений: +627/-34422
  • Jabber ID: ximi@jabber.ru
Качество образования
« : 24 Апрель 2017, 23:02:35 »
Есть разные критерии оценивания качества образования. В теорию углу***ться не будем, для нас, обывателей, лучшим критерием есть выпускники, точнее полезность полученных знаний и умений для них и для общества в целом.
Первая проблема может возникнуть с прагматическим использованием полученного образования, проще говоря с работой - в частности, для выпускников производственных специальностей. Не знаю как в других регионах Украины, вижу по нашему хорошему городку, в котором с производством известно как. И тут сразу могут быть негативные отзывы выпускников: зачем я учился и ничему полезному для меня не научился. Резонно, и даже при наличии высокой квалификации преподавателей, отличной организации уч.процесса, замечательным современным лабораториям и оборудованию. Вторая серьезная проблема - это самое наличие преподавателей, организации, оборудования.
Эти неприятные проблемы незаметно подкрались, хотя те, кто давно работает в этой сфере, могут оценить и проследить. Самое наглядное - это оборудование. И если для бла-бла специалистов (уж извините, гуманные вы наши), нужен компьютер и, может быть, проектор, то для других нужно много больше и более дорогостоящие приборы и оборудование. А зачем, спросите вы, зачем тратится - производства нет, и зачем учить тому, чему нет в дальнейшем применения. Правильно, и не тратятся.
С преподавателями тоже не все однозначно. Вижу нехорошую тенденцию среди молодых, закончивших в последнее десятилетие, явное ухудшение профессионализма. И не только заочников, которые, в большей части, всегда были ниже уровня обучающихся очно. Сужу, конечно, по "физикам".
Но это все верхушка айсберга, а низушка там, в социуме, рождающем, и в любых смыслах, будущих студентов и спецов - семья, школа...
Зачем пишу, бог его знает, думаю, может полегчает после на душе  ;). Унывать естественно не собираюсь, буду биться до конца :) , просто вдруг разная инфа накатила с разных неожиданных сторон, что собственно и подвигло на написание. Наткнулся на видео известного блогера про образование в Украине. В присущей дурашливой манере поливает по всякому наше образование, что меня чуток позлило, хотя понимал, что отчасти он прав. Ну и ладно, уже и забыл, а тут нате, сам министр рассказывает: Іноземці скаржаться на якість освіти в Україні
Цитировать
Останні чотири роки зростає обсяг зауважень з боку іноземних партнерів щодо якості навчання їхніх громадян в Україні та рівня здобутих ними знань. Про це під час виступу на міжнародній конференції «Актуальні питання навчання іноземців в Україні у 2017-2018 навчальному році» сказала міністр освіти Лілія Гриневич.
За її словами для вирішення цієї ситуації Міністерство освіти і науки розро***є низку заходів.
«Ми маємо дуже різну ситуацію з різними вишами, але всім добре відомо, що навіть одна ложка дьогтю може зіпсувати бочку меду. Україна має унікальні умови для залучення до навчання іноземних студентів, ми повинні використати це як перевагу для побудови позитивного іміджу нашої країни, а не для його дискредитації. Саме тому покращення умов та підвищення якості навчання іноземців є одним із важливих пріоритетів для МОН», – зазначала Гриневич.
Вона зазначила, що важливим чинником погіршення умов для навчання іноземних студентів в Україні стала відміна ліцензування освітніх послуг для іноземців. Тому міністерство вже підготовані нові Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності закладів освіти, які міститимуть чіткі вимоги до навчального закладу, який планує здійснювати навчання іноземців.
Також передбачається, що першим кроком до якісної освіти стане конкурсний відбір кращих абітурієнтів, який є загальною практикою в Україні.
Проте, у Міносвіти зазначають, що така практика не завжди системно застосовується українськими університетами, коли на навчання приймають іноземних абітурієнтів. Часто їхній освітній рівень не є достатнім для здобуття вищої освіти, і студенти не можуть повноцінно навчатися.
«Частина іноземних випускників не володіє мовою навчання навіть після присвоєння кваліфікації. Тому буде запроваджено єдиний обов’язковий іспит для іноземних студентів з мови навчання. Це буде зовнішній незалежний іспит, який зараз розро***ється спільно з Українським центром оцінювання якості освіти та нашими національними університетами. Планується іспит на знання трьох мов, на яких найбільше навчаються іноземні студенти – з української, англійської та російської», – повідомила Лілія Гриневич.
Планується, що всі іноземні студенти повинні будуть складати іспит до закінчення першого року навчання, а переведення на 2 курс буде можливим лише за умови успішного складання такого іспиту. Тестування мають запровадити для тих іноземців, які будуть зараховані до українських ВНЗ після 1 листопада 2018 року.
«Підвищення рівня самостійності навчальних закладів, їхня автономія несуть за собою не тільки розширення прав, а і нову якість відповідальності, нові обов’язки, зокрема і відповідальність за якісну освіту своїх випускників», – підкреслила міністр.
Конечно, вы поняли, в чем главная проблема образования Украины, в том числе для иностранцев, а я-то думал..

Оффлайн admin

  • Администратор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4911
  • Лайков: 185
  • Популярность сообщений: +627/-34422
  • Jabber ID: ximi@jabber.ru
Re: Качество образования
« Ответ #1 : 28 Май 2017, 10:17:44 »
Пани І. Єгорченко, эксперт "ургентной" программы ;) Реанимационного пакета реформ,  сделала открытие, которое уже давно открыто: за последние десятилетия большинство образовательных учреждений, даже высшей категории, превратились в социальные учреждения.
Цитировать
Переважна більшість українських ректорів є звичайними мародерами, які грабують давно накопичений репутаційний капітал освітньої системи (разом з матеріальними цінностями університетів) і перетворюють його залишки на власне багатство, використовуючи феодальні методи для закріплення панування. Такими ж мародерами, якими є багато чиновників та директорів державних підприємств.
Основна суспільна потреба, якою вони намагаються виправдати своє існування - навіть не підготовка кадрів, бо занадто очевидно, що кадри якщо й готуються - це мінімально залежить від університету. А саме амортизація безробіття.
Тобто декларується хибна альтернатива: або суспільство має утримувати жадібних ректорів та групу підтримки (МОН, всякі методисти-адміністратори університету, викладачі непотрібних предметів, які завжди підтримують ректора, бо розуміють власну непотрібність), або дітки вештатимуться вулицями і грабуватимуть перехожих.
Навіть очільники КНУ періодично згадують загрози від діток, які вештаються і захищають прийняття в університети всіх бажаючих незалежно від знань ...
Цього року спостерігатимемо масове списування з математики - цирк ТСН мав на меті саме це, щоб замаскувати ганебні результати навчання і дати дозвіл дітям проносити телефони та списувати - нібито для того, щоб зберегти їхню гідність.
Прохідний бал, мабуть, встановлять трішки вище рівня вгадування - бо дітки успішно спишуть. Ректори будуть задоволені, зможуть мати більше грошей.
освита.юа
Понятно, да? Ректоры, нехорошие такие, виноваты во всем, но никак не президенты, премьеры, министерства.