Автор Тема: Общие веловопросы  (Прочитано 6023 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Fanciful Frog

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4385
  • Лайков: 17
  • Популярность сообщений: +599/-1980
Будьте живыми.

Оффлайн Fanciful Frog

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4385
  • Лайков: 17
  • Популярность сообщений: +599/-1980
Re: Общие веловопросы
« Ответ #16 : 14 Сентябрь 2015, 20:13:46 »
У соседей прошла детская велогонка "Догоняйка"
Цитировать
12 сентября в Краматорске, в рамках Дня физкультуры и спорта состоялись детские велогонки «Догоняйка. Осень – 2015». Гонки проходили на центральной площади города у здания ДКиТ НКМЗ
...
Велогонки проходили в возрастных категориях от 2-х до 10-ти лет. Всего же в соревнованиях приняло участие 63 ребенка, которые представляли города Краматорск, Соледар и Константиновка.
Будьте живыми.

Оффлайн Fanciful Frog

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4385
  • Лайков: 17
  • Популярность сообщений: +599/-1980
Re: Общие веловопросы
« Ответ #17 : 02 Октябрь 2015, 12:28:37 »
Проект закона "О дорожном движении и его безопасности" возможно устранит нестыковки действующих ПДД относительно определений, а также прав и обязанностей велосипедистов.
Текст статьи 5 проекта закона (десятая редакция проекта), определения, касающиеся велосипедов и велосипедистов:
Цитировать
велосипед – будь-який транспортний засіб, крім інвалідних колясок, який має принаймні два колеса і приводиться до руху виключно м'язовою енергією особи, яка перебуває на ньому, зокрема за допомогою педалей або рукояток. До велосипедів прирівнюються також транспортні засоби, що приводяться в дію за допомогою електродвигуна потужністю до 3 кВт.
велосипедист - особа, яка керує велосипедом. Особи в інвалідних колясках, обладнаних електродвигуном потужністю від 1 кВт, прирівнюються до велосипедистів;
велосипедна доріжка – окрема дорога або частина дороги, призначена для велосипедистів і позначена дорожнім знаком 4.12  "Доріжка для велосипедистів" (додаток 3). Велосипедна доріжка конструктивно відокремлюється від інших доріг або від інших елементів однієї й тієї ж дороги;
велосипедна смуга руху – смуга проїзної частини, призначена для велосипедистів, що відокремлена від іншої проїзної частини за допомогою дорожньої розмітки 1.1 і позначена дорожньою розміткою 1.29;
Текст статьи 51 проекта закона:
Цитировать
Стаття 51. Вимоги до велосипедистів, їх права та обов'язки
1.   Велосипедисти мають право на:
1)   рух по спеціальних велосипедних доріжках або велосипедних смугах, а в разі їх відсутності - по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю в напрямку руху нерейкових транспортних засобів;
2)   рух по дорозі на велосипедах  при  досягненні  14-річного віку;
3)   рух по дорозі на велосипедах в супроводі повнолітніх велосипедистів в одній колоні з ними при досягненні  12-річного віку.
2.   Велосипедисти зобов'язані:
1)   використовувати технічно справні та належним чином обладнані велосипеди із справним гальмом і кермом та обладнані звуковим сигналом і світлоповертачами;
2)   під час руху по дорогам загального користування бути одягненими у велосипедні шоломи, мати при собі документ, що посвідчує особу;
3)   здійснювати рух в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості виключно на велосипеді із встановленим та увімкненим ліхтарем (фарою) та заднім миготливим червоним ліхтарем. Якщо велосипед буксирує причіп, ліхтар червоного кольору повинен бути і на цьому причепі;
4)   під час руху групами їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху;
5)   дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі, якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям;
6)   виконувати інші вимоги цього Закону, що стосується водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цієї статті.
3.   Велосипедисту забороняється:
1)   керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості - з вимкненою фарою і заднім миготливим червоним ліхтарем:
2)   керувати велосипедом у нетверезому стані, під дією наркотичних чи лікарських препаратів, які знижують реакцію і  увагу людини;
3)   під час руху користуватись засобами зв`язку, тримаючи його у руці;
4)   перевозити вантажі, що заважають керуванню або створюють перешкоди іншим учасникам дорожнього руху;
5)   рухатися по автомагістралях, на автомобільних дорогах з окремими проїзними частинами, що конструктивно відокремлені одна від одної розділювальною смугою, у населених пунктах – на ділянках доріг, де дозволена швидкість руху збільшена шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків,  а також у будь-якому разі по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;
6)   переїжджати по пішохідних переходах через дорогу;
7)   рухатися по дорозі під час ожеледиці або снігопаду без використання зимових велосипедних шин, спеціально призначених виробником для зимової їзди;
8 )   виїжджати лівіше половини правої смуги руху проїзної частини дороги, крім випадків, зазначених у частині 4 цієї статті;
9)   під час руху триматися за інший транспортний засіб;
10)   їздити, не тримаючись за кермо, та знімати ноги з педалей (підніжок);
11)   перевозити пасажирів на велосипеді, не призначеному для цього заводом-виробником (за винятком дітей до 7 років на велосипеді, обладнаному згідно до вимог частини 9 цієї статті;
12)   буксирувати велосипеди або причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.
4.   Велосипедисти повинні рухатися по велосипедним доріжкам або велосипедним смугам, а за їх відсутності або непридатності для проїзду по правій крайній смузі проїзної частини, не виїжджаючи лівіше половини цієї смуги руху, з дотриманням безпечного інтервалу, крім таких випадків:
1)   для здійснення випередження або об’їзду перешкоди для руху;
2)   перестроювання в дозволених випадках для повороту ліворуч або розвороту;
3)   при наявності на дорозі додаткової смуги гальмування, якщо велосипедист не має наміру виконувати поворот;
4)   якщо крайня права смуга призначена тільки для повороту праворуч;
5)   під час руху в колоні, яку супроводжує відповідно обладнаний автомобіль прикриття. В цьому випадку дозволяється також рух на автомобільних дорогах з окремими проїзними частинами, що конструктивно відокремлені одна від одної розділювальною смугою, у населених пунктах – на ділянках доріг, де дозволена швидкість руху збільшена шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків.
5.   Поворот ліворуч та розворот дозволяється велосипедистам на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. В інших випадках велосипедистам для лівого повороту (розвороту) слід скористатися пішохідними переходами ведучи велосипед в руках.
6.   Рух по узбіччю, тротуарам та пішохідним доріжкам дозволяється, якщо це не створить перешкод пішоходам.
7.   На дорогах з однією смугою для проїзду в одному напрямку, велосипедистам слід їхати в колону по одному, групами до 10 велосипедистів з дистанцією між групами не менше 100 м.
7.1. Якщо дорога має дві або більше смуг для проїзду в одному напрямку, або якщо колону велосипедистів супроводжує автомобіль прикриття, така колона може рухатися в кілька рядів в межах крайньої правої смуги проїзної частини.
7.2. Під час супроводу автомобіль прикриття обладнується з додержанням вимог стандартів проблисковим маячком оранжевого кольору, ввімкнення якого не дає переваги в русі, а є тільки допоміжним засобом інформації для інших учасників руху. Ззаду на автомобілі прикриття встановлюється дорожній знак 4.8 "Об’їзд перешкоди з лівого боку" (додаток 3) та розпізнавальний знак "Колона" (додаток 5), які повинні відповідати вимогам стандартів та цього Закону.
8.   Велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду – білого кольору, по бокам – оранжевого, ззаду – червоного. Під час руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на велосипеді необхідно увімкнути ліхтар (фару) білого кольору, направлений вперед і ліхтар червоного кольору, направлений назад, а велосипедисту використовувати одяг зі світлоповертальними елементами.
9.   Перевозити пасажирів на велосипеді і причепі до нього дозволяється тільки якщо ці транспортні засоби спеціально для цього призначені заводом-виробником. На інших велосипедах дозволяється встановити додаткове сидіння для перевезення однієї дитини до 7 років. Сидіння повинно бути надійно закріплено на багажнику або рамі, обладнано підніжками та елементами, що перешкоджають потраплянню ноги пасажира в колесо. Якщо виробник сидіння обладнав його ременем безпеки або приписує перевозити дитину-пасажира в велосипедному шоломі, необхідно користуватися цими засобами.
Данный законопроект разработан участниками Загальнонаціонального Форуму з безпеки дорожнього руху, проводившегося Департаментом ГАИ в июле 2014 года.
Извините, вам запрещён просмотр содержимого спойлеров.
Будьте живыми.

Оффлайн AvA

  • Глобальный модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1662
  • Лайков: 5
  • Популярность сообщений: +137/-2066
Re: Общие веловопросы
« Ответ #18 : 16 Март 2016, 19:31:37 »

Оффлайн Athlon

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 2991
  • Лайков: 2
  • Популярность сообщений: +213/-235
Re: Общие веловопросы
« Ответ #19 : 16 Май 2016, 19:26:22 »
  Вопрос: какое усилие на педаль прилагает велосипедист при трогании с места на светофоре?  :)
Никогда бы об этом не задумался, если бы не этот казус с осью картриджа.
При трогании с места на перекрестке, воздействуя левой ногой на педаль, почувствовал как педаль мягко "уходит" вперед, при этом велосипед как бы остается на месте. Мысли, которые сразу посетили голову, по поводу причины произошедшего, были разные: цепь, кассета звездочек, банальные "прокруты", пробуксовка колеса на мокрой дороге, да все что угодно. Но только не это, что изображено на фото. Ось лопнула от приложенного усилия на скручивание, попросту свёрнута.
Качество: рыночный Китай, ходила 3 года. Брал за 70 грн., сейчас стоимость 135 грн. (среднего качества). Самая дорогая около 250 грн.
Кстати, один из велопродавцов на центр.рынке теперь предоставляет платные конслультации по "общим веловопросам". Кто в велосипедах пешеход, берете фиолетовую купюру и идете на рынок задавать вопросы, просвещаться ткскзть.  ;)










Оффлайн Vincent

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 255
  • Лайков: 1
  • Популярность сообщений: +39/-666
Re: Общие веловопросы
« Ответ #20 : 17 Май 2016, 21:02:37 »
Из дешевой рыбки хорошую уху не сваришь. Не надо экономить на собственном здоровье! Комплектующие лучше покупать в инете.

Оффлайн konstantin

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1637
  • Лайков: 29
  • Популярность сообщений: +267/-1040
Re: Общие веловопросы
« Ответ #21 : 18 Май 2016, 11:07:19 »
Комплектующие лучше покупать в инете.
  А где гарантия, что там не фуфуло?
Стремился к солнцу. Дошёл до ручки. И стало всё до лампочки!

Оффлайн Vincent

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 255
  • Лайков: 1
  • Популярность сообщений: +39/-666
Re: Общие веловопросы
« Ответ #22 : 18 Май 2016, 21:07:41 »
Я всегда ориентируюсь на цену и надежность продавца, как в украине, так и за рубежом. Покупайте комплектующие shimano, sram и campagnolo, и будет вам счастье. Noname есть noname. За рубежом покупать лучше на chainreactioncycles (самый большой велоинтернетмагазин в мире) и на ebay.

Оффлайн AvA

  • Глобальный модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1662
  • Лайков: 5
  • Популярность сообщений: +137/-2066
Re: Общие веловопросы
« Ответ #23 : 22 Май 2016, 22:14:49 »
В Краматорске прошел велодень 2016.
Подробнее здесь
Извините, вам запрещён просмотр содержимого спойлеров.

Оффлайн AvA

  • Глобальный модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1662
  • Лайков: 5
  • Популярность сообщений: +137/-2066
Re: Общие веловопросы
« Ответ #24 : 05 Январь 2017, 16:55:47 »
22.547 км за час на велосипеде в возрасте 105 лет.
Извините, вам запрещён просмотр содержимого спойлеров.


Оффлайн Vincent

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 255
  • Лайков: 1
  • Популярность сообщений: +39/-666
Re: Общие веловопросы
« Ответ #25 : 08 Январь 2017, 21:33:25 »
22.547 км за час на велосипеде в возрасте 105 лет.
Допинг принял.

Оффлайн AvA

  • Глобальный модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1662
  • Лайков: 5
  • Популярность сообщений: +137/-2066
Re: Общие веловопросы
« Ответ #26 : 09 Январь 2017, 20:32:38 »
Скорее наоборот. :) Почитай статью полностью, он себя в питании несколько ограничил, а то быстрее мог бы проехать!

Оффлайн Vincent

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 255
  • Лайков: 1
  • Популярность сообщений: +39/-666
Re: Общие веловопросы
« Ответ #27 : 10 Январь 2017, 03:20:24 »
Потому и ехал медленнее, чтобы не попалиться. А то WADA начеку.